Logo Gazele Biznesu 2012
 strona główna  »  cms

  1. Elementy przenośników wykonane są z materiałów atestowanych, zapewniających powtarzalną jakość i wytrzymałość.
  2. Śruby, nakrętki, suwaki wraz z elementami złącznymi są cynkowane.
  3. Obwiednie kół napędowych i zwrotnych wykonane są na obrabiarkach CNC. Zapewnia to właściwą współpracę kół z łańcuchami, większą trwałość przenośników oraz mniejszy hałas podczas pracy.
  4. Przenośniki malowane są farbą podkładową i dwukrotnie farbą nawierzchniową, w kolorze wg palety RAL.
  5. Rolki prowadzące łańcuch wykonane są w dwóch średnicach oraz montowane naprzemiennie zapewniając właściwe ułożenie łańcucha.
  6. Obudowy przenośników wykonane są z blach o grubościach zapewniających odpowiednią sztywność całej konstrukcji.
  7. Pokrywy wykonane są z blachy ocynkowanej o grubości 2 mm, umożliwiającej bezpieczne chodzenie po przenośnikach.
  8. Listwy prowadzące łańcuch na dnie koryt mocowane są za pomocą śrub co umożliwia łatwy demontaż w razie konieczności ich wymiany lub ewentualnego wyłożenia dna tworzywem trudnościeralnym.
  9. Na zamówienie klienta dna przenośników wykładane są tworzywami trudnościeralnymi, posiadającymi atest PZH (dopuszczenie do bezpiecznego kontaktu z żywnością)
  10. Wały stacji napędowych i zwrotnych są szlifowane co umożliwia łatwą wymianę kół łańcuchowych i zespołów łożyskowych.
  11. Na zamówienie przenośniki mogą być wykonane w ocynku ogniowym lub ze stali nierdzewnych.
  12. W przypadku transportowania uciążliwych mediów łożyskowania stacji napędowych i zwrotnych mają specjalne rozwiązania konstrukcyjne zabezpieczające łożyska wałów